Chat with us, powered by LiveChat

ODPOWIEDZI NA NAJWAŻNIEJSZE PYTANIA

PLATFORMA MONEVIA

WYKUP FAKTUR PRZEZ MONEVIĘ

Platforma Monevia została stworzona dla tych mikro- i małych firm, które poszukują alternatywnych źródeł finansowania. Są to podmioty, które zwykle wystawiają miesięcznie od kilku do kilkudziesięciu faktur, o wartościach już od kilkuset zł oraz – z uwagi na niskie obroty – nie mogą skorzystać z ofert banków czy firm faktoringowych.

Oferta skierowana dla mikro- i małych firm, które chcą:

  • poprawić bieżącą płynność finansową,
  • skrócić rotację należności i skupić się na bieżącej działalności biznesowej,
  • mieć łatwy i szybki dostęp do kapitału.

Aby poprawić swoją płynność finansową.

Aby mieć szybki i łatwy dostęp do gotówki zawsze wtedy, kiedy jej potrzeba.

Aby zwiększyć przewagę konkurencyjną, utrzymując przy tym nadal wydłużone terminy płatności wobec kontrahentów.

Platforma Monevia umożliwia sprzedaż faktur o wartości już od 700 zł brutto lub 200 eur. Z datą płatności przypadającą (na moment transakcji) już za 7 dni.

Wypełnij formularz rejestracyjny, a najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych otrzymasz dostęp do konta. Szczegółowe procedury związane z rejestracją określa Regulamin.

Intuicyjny Panel Klienta pozwala generować transakcje sprzedaży faktur w dowolnym czasie, z dowolnego komputera czy urządzenia mobilnego – wystarczy dostęp do Internetu.

Rejestracja i utrzymanie konta są bezpłatne.

Łączną wartość faktur, które można sprzedać jednorazowo, określa limit sprzedaży dostępny na Platformie Monevia. Jego wysokość ulega zmianie w zależności od przebiegu współpracy lub indywidualnych negocjacji. Początkowy limit sprzedaży wynosi aż 50.000 zł. Gdy dłużnik spłaci zobowiązanie, limit ulega odnowieniu.

Wielopoziomowe systemy zabezpieczeń wdrożone zostały już na etapie logowania. Specjalny system rejestracji i szyfrowania danych gwarantuje bezpieczeństwo konta.

Procedury bezpieczeństwa (porównywalne z bankowością elektroniczną) zapewniają pełną poufność danych wprowadzanych do Systemu.

Monevia jest zobowiązana do dbania o bezpieczeństwo tych danych w ślad za Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej, o nazwie Ogólne rozporządzenie o ochronie danych (RODO lub inaczej GDPR).

Szczegółowe informacje o realizowanych transakcjach sprzedaży faktur publikowane są na bieżąco w postaci raportów, dostępnych w Panelu Klienta.

Najliczniejszą grupą klientów korzystających z Platformy Monevia są podmioty działające w branży transportowej.

To firmy wystawiające faktury z długim terminem płatności (powyżej 1 miesiąca). Termin wymagalności 40% faktur, oferowanych do sprzedaży, przypada nie wcześniej niż za miesiąc i nie później niż dwa miesiące od daty transakcji.

Masz pytania?

Zadzwoń lub napisz do nas!

+48 52 525 77 10